donderdag 27 juli 2023

Fun Fold Card #2



Deze set heb ik wederom gemaakt doordat ik ben geïnspireerd
door ideeën van internet, de Lay-out van de kaart komt van Connie Stewart  ze zal deze misschien niet bedacht hebben maar ik vindt haar leuk en de uitleg is super.

Het doosje heb ik van een pinterest, alleen de beschrijving geen filmpje
ik heb deze gevonden bij StampinClub Nadine Werner.

Natuurlijk kun je aan elk object wat je maakt je eigen draai geven met weke materialen je ook hebt.
het resultaat is telkens weer anders.









 Deze Lay-out is zo leuk geworden! Connie Stewart
Gebruikt hetzelfde DSP maar dan in andere kleurtjes.












Ik heb zelf een kleine aanpassing gedaan bij de topper die valt zo leuk bovenop.
Doosjes maken vindt ik toch wel het leukste van alles.
Zelf ontwikkelen vindt ik helemaal leuk, de kick die je krijgt als je iets nieuws hebt verzonnen is zo gaaf.
Helaas is bijna alles al eens gemaakt en uitgeprobeerd door vele van ons kaartmakers, hobbyisten.












Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten