vrijdag 15 januari 2021

Drieluik kaart


Voor deze drieluik kaart heb je niet veel nodig al snel heb je een leuk resultaat. Voor beide kaarten heb ik (gratis) Sale A Bration papier gebruik: Oh So Ombre en paper Blooms.
Bij een bestelling van 60 euro mag je 1 gratis artikel kiezen bij 120 euro 2 enz. enz.
Hieronder volgt de beschrijving van de kaart.


Basis : 21 x 14 cm ril op 5,25 cm aan beide zijdes
dan moet hij in het midden tegen elkaar aan vouwen.

Voor de openvouw flappen kun je elke symmetrische stans of pons gebruiken.
Die vouw je door midden 1 voor links en 1 voor rechts
2 stukken DSP van 4,8 x 13,2 leg ze gelijk met de binnenkant van de flap.
Voor de tekst aan de voorkant kun je ook elke stans gebruiken.
Voor de stevigheid heb ik 4 lagen op elkaar.

Voor de stook heb ik 2 cm stip gebruikt en het lint is ongeveer een halve cm.
Zorg dat de strip en het lint onder de flappen wordt vastgeplakt.



Voor de binnenkant heb ik gebruikt, ook weer 2 stukken DSP zelfde maat als de voorkant en in het midden de tekst op een stuk Whisper White van
10 x 13,5 cm.


Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Bij een bestelling van 50 euro of meer betaal je geen verzendkosten.

Groetjes Erica
veel plezier en een fijne dag,






Product List



Geen opmerkingen:

Een reactie posten