zaterdag 14 augustus 2021


Verjaardagscadeautjes


Van de week heb ik deze setjes gemaakt, de reden is om iets leuks te maken met het oudere designpapier, waar ik nog een berg van heb liggen. 

Ikzelf vindt het altijd leuk om een kaart nog iets specialer te maken dan dat hij al is.
Bij de Paper Pixie op Youtube kwam ik deze leuke mercidoosjes tegen, die heb ik dus van het oudere designpapier gemaakt en natuurlijk een bijpassende kaart en enveloppe al met al een leuke set om cadeau te doen.

Toen ik de mercidoosjes had gemaakt dacht ik ðŸ’¡ deze kunnen ook voor de Rittersport chocolade!!,
hier en daar iets aanpassen en ja hoor gelukt.

Bij deze heb ik een dicht doosje gemaakt voor de Rittersport zie tekening hieronder is 1 van de ontwerpen,
Voor deze cadeautjes heb ik een speciaal display gemaakt om ze netjes in te zetten maar die zie je de volgende keer.


CS 15 x 23 cm basis
Rillen op de 15 cm op 1,7,8,14,cm
Rillen op de 23 cm op: 1, 11.5,12.5 cm
DSP 10 x 5.5 cm
evt extra laag
9.5 x 5 cm
Windowsheet 5.5 x 10 cm
Knip volges schema hierboven





Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.


Met vriendelijke groet, 
Erica Hubner


  

Product List
Window Sheets
[142314]
€ 6,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten