dinsdag 3 augustus 2021

Stampin Up! Pop & Twist.


Stampin UP! Pop & Twist Kaart



Als je net als ik een gigantische YouTube lijst hebt met alle dingen die je nog wil maken ben ik voorlopig nog  jaren bezig.

Deze kaart met speciale Pop Up stond ook op mijn lijst en eindelijk heb ik hem gemaakt.
Ik dacht eigenlijk dat hij heel moeilijk was maar nu ik hem heb gemaakt valt het best mee.
Zo heb ik deze Youtube tutorial gevonden bij Cindy Brumbaugh  Hoe ze het uitlegt in deze engels sprekende tutorial is zo duidelijk dat hij makkelijk te maken is.
Ik heb natuurlijk mijn eigen draai eraan gegeven maar de combinatie van het DSP en de handige tip die ze gaf heb ik wel gebruikt.

Voor deze kaart, heb ik omdat ik Demonstratrice ben van Stampin Up!, in de voorverkoop al wat uit de nieuwe July-December 2021 mogen pre orderen. Voor Klanten gaat deze op 3 augustus pas in en uiteraard ook te zien hier op mijn blog aan de rechterkant.

Uit de nieuwe Catalogus heb ik gebruikt de Frosted Gingerbread bundle




 





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten