vrijdag 25 augustus 2023

Handtasje Zo Leuk!!!

 


Deze leuke Handtasjes gemaakt.
Ze zijn zo leuk te maken dat ik er maar gelijk 3 heb gemaakt. Er kan best veel in deze leuke handtasjes.
Je ziet ze op pinterest in vele maten voorbij komen, maar deze is geïnspireerd op De Clutch van Intatwyne Designs.
Uiteraard heb ik mijn eigen draai aan gegeven. Ik vindt ze geweldig.


Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten