donderdag 18 april 2024

COUNTRY WOODS-COLLECTIEPAKKET

Country Woods Suite

COUNTRY WOODS-COLLECTIEPAKKET (ENGELS)


De Country Woods suite is verkrijgbaar met de ingang van de nieuwe catalogus:
Officiële verkoopperiode: 1 mei 2024 - 5 mei 2025.

Als demonstratrice heb je het voorrecht om een maand eerder te bestellen en zo al leuk aan de slag te gaan met de nieuwe producten.

Hieronder zie je een paar voorbeelden die ik heb gemaakt met deze suite.






Dit leuke vogelhuisje is 1 van de sets van Country Woods,
Bij deze kaart heb ik ook 1 van de nieuwe In Colors gebruikt Peach Pie.

Nieuw designer papier in colors 2024-2025 cardstock is de in color
Petunia Pop het midden van het huisje heb
ik alle nieuwe in colors gebruikt.


                 Een klein mini kaartje of tag hoe je het ook
                 wil noemen, er kan daadwerkelijk ook 
                 een bericht in worden geschreven

Echt een leuke set om mee te werken.

 Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten