vrijdag 26 februari 2021

Snailed It


Tijdens de Lock down vermaak ik me wel, wat doe je dan zoal??? vragen mensen.
Nowww, Mijn (teamgenootje/ vriendin die ik heb leren kennen via Stampin Up)
Hadden besloten samen kaartjes te maken maar omdat zij in de zorg werkt kun je niet zo makkelijk bij elkaar op bezoek dus we hebben via Messenger ingebeld via videobellen en zo gezellig samen 4 uur lang samen kaarten gemaakt en natuurlijk gekletst tussendoor.
Super gezellig, daar is deze kaart o.a. ook ontstaan.

Voor deze kaart heb ik de Snailed It Bundel uit de Januari-Juni 2021 catalogus gebruikt. (Blz. 55)
Gebruikte Materialen en Maten:
Basis Merry Merlot 21,8 x 10,5 cm rillen op 7 cm
DSP                           6,5 x 10 cm voorkant kaart.
Basic White              14,3 x 10 cm binnenkant kaart

Voor het 2de kleinere kaartje:
Merry Merlot 8 x 21,5 cm
Basic White   7,5 x 11,5 cm Binnenkant kaartje
Dsp                7,5 x 9 cm

 




Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Bij een bestelling van 50 euro of meer betaal je geen verzendkosten.

Groetjes Erica

veel plezier en een fijne dag,



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten