zondag 28 maart 2021

Bookbinding kaart met verborgen pocket.

Samen met Henrike Heikoop heb ik vandaag een middagje online zitten knutselen en bijkletsen, daar zijn deze beide kaarten uit voortgekomen. Deze kaart heeft een verborgen vakje voor een giftkaart/geld in te doen. Net iets leuker dan je geld los in een kaart.
Het verborgen vakje zit hem in de bookbinding doordat hij alleen aan de boven en onderkant is vastgeplak onstaat er in het midden een pocket waar je iet kan instoppen.


Voor deze kaart kun je onderaan de pagina een lijst met artikelen vinden die ik heb gebruikt.

Heb je interesse in 1 of meerdere artikelen klik dan op het plaatje dan kom je direct in mijn webshop terecht.

Ik verzorg jou bestelling graag.





Nu volgen de maten voor deze kaart:

Basis 4 1/8 x 11.5 inch (10.5 x 29.2 cm)

Rillen op 4 1/4, 5 3/4 inch (10.8 x 14.6 cm)

2x kaartkarton van 4 x 3 7/8 inch ( 10.2 cm x 9.8 cm)

1x kaartkarton van 1 1/4 x 3 7/8 inch (3.2 x 9.8 cm)

Restjes voor het uitstansen van de ornamenten op je kaart.




Voor het designer papier heb je nodig:

2x 3 7/8 x 3 3/4  inch  (9.8 x 9.5 cm)

1x 1 1/8 x 3 3/4 inch  ( 9.8 x 2.8 cm)







Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Bij een bestelling van 50 euro of meer betaal je geen verzendkosten.

Groetjes Erica



Product List

Links by TheseAreMyStamps.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten