vrijdag 2 april 2021

Brushed Blooms

 Deze set vindt ik echt bijzonder en super mooi, maar nu de nieuwe catalogus uitkomt blijkt hij er niet in te staan 😭😭. 

Er zijn uiteraard zoals altijd weer geweldige nieuwe sets te bestellen maar van sommige afscheid nemen vindt ik minder leuk.

Mocht je ze nog willen bestellen nu kan het nog zolang de voorraad strekt.

Klik onderaan de pagina op het plaatje van de bundel en je komt direct terecht in mijn webshop.

Voor de rest kun je zien welke producten ik nog meer heb gebruikt.

Wat heb je nodig:
Basiskaart: 5 1/2 x 8 1/4 inch
Rillen op 4 1/8 inch
2x Bermuda Bay: 4 x 5  inch 1 voor de voorkant en 1 voor binnen
2x Basic White 3 7/8 x 5 1/4inch
Basic White te gebruiken 1 voor de voorkant en 1 voor de binnenkant





Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Bij een bestelling van 50 euro of meer betaal je geen verzendkosten.











Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten