woensdag 19 mei 2021

Plantenpost.



Plantenpost Color & Contour

Op 4 mei is onze nieuwe Catalogus van start gegaan.
In de Catalogus staan weer een heleboel nieuwe producten.
Op mijn  pagina kun je op de nieuwe catalogus klikken en hem zelf bekijken.
Als je wilt weten welke producten ik heb gebruikt klik dan op de foto en zie je vanzelf het lijstje tevoorschijn  komen op mijn webshop en kun je evt. direct bestellen.



Basis kaartkarton snijden op
14 x 21 cm snij hier aan 1 kant
5 cm vanaf.
Hier komen de laagjes op.
   Deze kaart is gemaakt met onze nieuwe Nederlandse set 
   Plantenpost
   De set compleet inclusief DSP vindt ik geweldig.
   Bij deze kart komen ook de Stitched Rectangles snijmallen goed
   tot zijn recht, deze kaart is redelijk simpel te maken.











 Deze lay-out is hetzelfde al bovenstaande kaart maar met een andere set.  Toch lijkt hij weer heel anders.
#simplesamping zou ik zeggen.

Voor deze kaart heb ik de Color & Contour set gebruikt









Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Bij een bestelling van 50 euro of meer betaal je geen verzendkosten.


Groetjes Erica

2 opmerkingen: