maandag 23 augustus 2021

Trinketbox en kaart Kerstversie









De mensen die mij een beetje kennen weten dat ik echt een fan ben van 3d projecten.

Deze box kwam ik tegen bij Intatwyne Designs  en dacht laat ik deze ook een maken maar dan in de kerstversie, die van haar is heel elegant ook met nieuw papier uit de jaarcatalogus.

Omdat de nieuwe Mini Catalogus is ingegaan heb ik hier een nieuwe bundle voor gebruikt Merry Snowflakes en het nieuwe DSP Tidings of Christmas om te laten zien hoe veelzijdig de bundels en designer papier is van Stampin Up!.

Voor de kaart heb ik gebruikt:

1x kaartkarton van 5 1/2 x 8 1/4 inch rillen op 4 1/8 inch

1 stukje Dsp van 2 1/2 x 5 1/2 inch

1 stuk Dsp van 1 x 5 1/2 inch

restjes Basic White voor de sterren

restje Sahara Sand voor de tekst ster

een stukje zilver draad





Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Bij een bestelling van 50 euro of meer betaal je geen verzendkosten.

Met vriendelijke groet, 
Erica Hubner








Product List
Simply Scored
[122334]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten