maandag 30 augustus 2021

 Ferrero Rocher mandje


Zeg het met bloemen!! Deze leuke Vrolijke Viooltjes bundle met 10% bundelkorting is super leuk.
Voor dit project heb ik deze gebruikt, inclusief het designerpapier en nog wat andere spullen uit de jaarcatalogus.

Dit lieve mandje had ik een tijdje terug gemaakt in het groot, eigenlijk wilde ik bij de kaart een kleiner doosje maar vindt deze zo leuk maar dan kleiner.
Op naar de tekentafel en verkleinen die handel.
Het resultaat vindt ik super leuk geworden en er kunnen 3 stuks Ferrero Rocher's in.

Ik heb een aantal instructies gemaakt zodat ook jij deze kan maken.
1. Snij een stuk kaartkarton 18 x 15 cm
Ril deze op de 15 cm zijde op: 2.5, 12.5 cm
markeer boven en onder op 5.5, 6.5, 7.5, 8.5, 9.5 zie tekening
Ril nu op de 18 cm zijde op: (4.5 tot de eerste rillijn), 7, 11, (13.5 cm tot de eerste rillijn)
markeer op: 3.5, 14.5 cm boven en onder.

















2. Knip volgens schema

3. Snij een stukje kaartkarton van 4.3 x18.8 cm
ril deze op: 2.58.4, 10.5, 16.4 cm
dit is de afdekking voor de bovenkant hier heb ik 2 raampjes uitgestanst en 2 stukjes window sheet voor gebruikt van 3.5 x 5.5 cm.
Voor het handvat heb ik een stukje kaartkarton gebruikt van 22 x 2 cm en de hoekjes aan beide kanten afgerond



Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.

Bij een bestelling van 50 euro of meer betaal je geen verzendkosten.

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten