donderdag 27 januari 2022

Wijnfleshouder en kaart Creative Chalenge



 








Ik zag deze Challenge voorbijkomen en dacht he voor dit onderdeel gebruiken we het materiaal wat verkrijgbaar is tijdens de Sale A Bration. Laat ik daar nu iets leuks mee hebben gemaakt.





Na het zien van deze wijfleshouder op Youtube
ben ik meteen aan de slag gegaan. 
Na het kijken van de video maak ik altijd eerst een proefmodel zo leuk om te doen.
Toen ik klaar was paste mij wijnflesje er niet in dus moest ik de boel flink aanpassen, wat ik wel kan.
Gelijk een bijpassende kaart gemaakt
Dit is het uiteindelijke resultaat.
Ik ben er trots op.😀😀








De wijnfles komt bij de jumbo vandaan en past er nu wel netjes in.
Voor zowel de fleshouder  en de kaart heb ik het Sale A Bration papier gebruikt . Simply Marbleous




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten