woensdag 27 april 2022

 

Chocoladekaart met bad bom cadeautje.




Deze leuke hartjes kwam ik van de week tegen en dacht gelijk hier zou ik een leuk project mee kunnen maken.
Thuis heb ik een kaartenmolen met bovenop een plankje, daar staan alle cadeautjes die ik heb gemaakt klaar om mee te nemen voor en verjaardag, zieke, of zomaar.

Ook verkoop ik de setjes voor wie intresse heeft, alles is kant en klaar om cadeau te doen gevuld met lekkers enz.


Zo heb ik natuurlijk ook een flinke voorraad voor alle komende evenementen en verjaardagen.
en die heb ik er zat in Mei.
De buurvrouw komt ook regelmatig even snuffelen of ik nog wat leuks heb dat is wel zo makkelijk.


Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.


Met vriendelijke groet, 
Erica Hubner

































Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten