dinsdag 26 juli 2022

Cottage Rose



Cottage Rose Duo Stampin Up! 


Deze Verjaardag set heb ik wederom gebruik gemaakt van de Prachtige Cottage Rose Bundle van Stampin Up!
De kaart lay-out is geïnspireerd op de kaart van
Julie Gilson, Overigens een groot Fan van haar Trio's.
In de kaart is ruimte voor en gift kaart of geld.

Ik kon de video niet meer vinden maar ik zal hieronder de maten van de kaart doorgeven


De doos is gevuld met noga en lekkere toffeetjes
Deze heb ik gevonden bij Crafty Caroline ook een demo, 5 jaar geleden en is helaas gestopt.













Op mijn kaar heb ik de volgende aten gemeten.
Maten van de kaart: Kaart Basis Crumb Cake            24,5 x 10,2 cm  rillen op 14 en 21 cm
               In de kaart :                      Verry Vnilla            13 x 10 cm ( bewerkt met een embossingfolder
                                                        Crumb Cake strip    2,5 x 13 cm
                                                        Designer papier       2 x 13 cm
                                                        Scalop cirkel            ongeveer 7 cm doorsnee
                                                         Verry Vanilla cirkel 6 cm doorsnee
Op de linkerzijde op de pocket heb ik een Sitched Rectangle gebruikt van10 x 3,3 cm
Voorkant kaart : Verry Vanilla 10.1 x 6.3 cm
                              DSP               9.7 x 6 cm
                              Cirkel 1: 6.5 cm
                              Cirkel 2: 5.5 cm


De maten van Julie Gilson: Greeting card/ gift holder
Card Base:
4 1/4 x 10"score at 5 1/2  en  8 1/4"
5 1/8 x 3 7/8" embossed with???  wat je hebt
1 x 5 1/8"
dsp 3/4 x 5 1/8"

Card front": 
4 x 2 1/2"
dsp 3 7/8 x 2 3/8"




Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten