dinsdag 2 augustus 2022

Kaart en chocolade Caddy


Deze leuke layout van de kaart heb ik gezien bij Wendy Cranford neem eens een kijkje hoe ze de kaart maakt op haar you tube kanaal.
Ik heb besloten de layout te gebruiken maar het designer papier te veranderen, zo zie je dat de kaart toch net even wat anders is.       


De caddy heb ik al eens eerder gemaakt naar aangepast voor de chocolade lekkers die er nu in zit.
Dit Designer papier maakt het je zo makkelijk om er een mannenkaart van te maken
normaal gesproken ben ik daar niet zo goed in maar deze layout met designerpapier vindt ik toch super leuk geworden.




Wil je eens een keer een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie, meld je dan gerust aan voor een workshop. Deze geef ik bij mij thuis in groepjes van max vier personen.
Wil je graag alleen of met 1 vriendin komen stuur me gerust een email dit is geen enkel probleem dan bespreken we samen een datum voor een gezellig avondje middagje of ochtend.

Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je een workshop bijwonen stuur me dan een email of reageer onderaan deze pagina.









Product List
Brewed Dies
[159092]
€ 30,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten